17.08

HejHej!
Skolan var rätt så okej idag faktist.
Första lektionen var teater o det var gryymt kul på en lek ööhm kmr int ihåg
vad den heter men var iaf i samma grupp som Salli o Ida det var gryymt kul ;D

Sen vare slöjd o jag blev klar med ena vanten :)
Sen hade jag svenska o sen lunch..
Efter lunchen SLAPP JAG SO:N!!! VETU HUR GLAD JAG VAR?! det var för att alla i 7:an som
hade dans & teater skulle titta på en dans uppvisning, den SÖG -.-
Aja missade jju iaf so:n ;)

Sen hade jag enhetsid o sen slutade jag :))


Vad med söta Aya lite efter skolan också o luffa runt...

Sen stack jag hem o gick ut med hunden o nu ska jag platta håret o gå ut
med Rasmus o David :D

Ses Puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback