22/9-09

HejHej!

Försov mejj imorse igen ;s Men jag hann precis fixxa mejj o så men inte att äta frukost -.- Men kom
iaf i tid till skolan! * APPLÅDER *

Aja det var fan grymt kul idag tyckerja :) Hahaha på biologin så hade vi en lärare som vi aldrig haft förrut
o vi knäckte sen stakkarn efter 5 min xD Sen dampa han ur på mejj haha(aa) menmen han får väll lära sig
för vi e fan den värsta klassen, alla lärare hatar oss x) Förrut fick vi tex en av skolans strängaste lärare
att gråta! Hahaha o det e lixxom en sträng vuxen man? Haha...

Aja jag o Elin gjorde massa bur o garva ihjäl oss hela tin..
Gaah Elin i love you!

Efter skolan var jag med Aya o vi tittade förbi tennishallen när Karen skulle göra något men det blev tråkigt
så jag stack hem te mejj o hon te sejj.

Ikv vetjag inte vad som händer men kanske kan tvinga ut David !

Kom på att jag inte laggt upp en låt på as länge så jag lägger upp min favvo låt just nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback