CHaCHa

HejHej!

Igår kväll:

Spenderades såklart med David ;)
Först gick jag o sis o mötte han sen så luffa vi runt men kom till sisst fram te fotbolls planen ennu en gång ;)
Först så hade vi spring tävling igen trorja men jag sträckte mitt ben o Syrran sprang åt ett annat håll -.-x)
Haha sen la vi oss mitt på plan o dryga oss o kolla på stjärnorna. Sen så vare en as läskig buske assu det varju mörkt o jag tycke att jag såg något i buskarna x) Haha jag stog iaf i 1000 år o glodde in dit... Sen började
David försöka fälla mejj -.- NejNej han lyckades inte (a)
Sen vetjag inte vad vi gjorde men efter en stund kom iaf Jonas :D Guud vad förändrad han e nu när han har tjej :o Men det e ttyp på ett bra sätt. Han e vuxnare :)

Sen efter en stund var jju jag o sis tvungna att gå hem eftersom det va skola dagen efter ;/.

Idag :

Skolan var rätt så kul faktist !
Idrotten var vääldigt kul för vi skulle ha orientering o jag o Elin var en grupp o vi trodde vi skulle
lixxom springa te olika ställen idag så vi ttyp as garva åt att vi skulle jju såklart tappa bort oss om vi skulle gjort det idag för vi kunde ingenting -.- Haha men vi skulle te gipen för alla skulle sammlas där o jag o Elin kom först! WIHOOO JAG KRÖÖP I MÅL! XD

Sen fick min klass skäll för vi ''beter'' oss som 5 åringar x) Men i loove my klass så ere bara!
Många andra roliga lektioner oxå men pallar nte säga..

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback