Dagen o Kvällen

HejHej!

Idag vaknade jag kl 8:00 ttyp jag fattar inte vaf jag vaknar så tidigt?! Aja

Mimmi o Elin tjatade iaf på mejj att jag skulle ner på stan o va med dem så jag åkte dit
o mötte upp Mimmi,Elin,Nea,Elli,Linda o Neas kille o sen kom Sanna. Sanna skulle äta
så vi stack te burger king men jag o Mimmi ville ha milkshake o det fanns inte där så jag,Mimmi o Elin
stack te max o köppte en stor milkshake :D Men vi märkte att det inte fanns sugrör QQ så vi stack te Donken
o tog sugrör o Mimmi köppte en Chees burgare. Sen blev jag godis sugen så vi stack te Svava gallerian o en godisaffär där jag köppte en godis rem o en annan grejj :D Sen stack vi te Musikens hus o mötte upp Nea,Sanna o Neas kille. Vi satt ttyp längst upp o chillade sen kom Elli o Linda som hade gått hem till en tant o jag vet inte vad xD Det var en vakt som gick förbi oss flera gånger oxå o då började Linda o Elli snacka med han o aa x)

Sen stack jag,Elin,Mimmi,Elli o Linda till stora torget där jag o Mimmi la oss ¨på marken o alla ba glodde xD

Sen åkte jag hem o åt o så.

Senare på kvällen Stack jag ut med David o det kom en gubbe som började snacka om miljön o krig o fattigdom
o grejjer x) HAN va feeeett cool! Haha iaf så gick vi o mötte upp Mårten o sen hem te David o vi gjorde ehm..
Jag venne vad vi gjorde men efter en stund kom iaf Jonas. Sen gick David & Jonas o Mårten o lämnade hem mejj
o nyss så duscha jag o nu sitter lilla jag här :D

Här fårni en bild från musikens hus på mejj o Elin!


Puss hejj!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback