Emmelie

HejHej!

Ja somsagt så åkte jag o sis te stan, jag skulle köpa ett foundation som jag ALLTID köper för
det e bäst! Iaf så närvi kom till Åhléns så vare slut på min ''nyans'' ! Jag dog.. Aja jag tog samma slags foundation men det var flytande, det andra e ttyp mouse... Aja sen stack jag o sis te flera andra affärer men vi hittade inget vi ville ha ttyp så vi stack te H&M o DÄR FANNS MITT FOUNDATION I MIN FÄRG -.- Assu jag blev sjuukt irriterad för jag orkade inte gå o lämna tillbaka det andra foundationet så jag sket it o köppte 2 diadem, ett leopard mönstrat o ett vitt. Så aa Det blev ett foundation o 2 diadem :)

Efter jag vart hemma en stund så sa jag åt David att vi skulle ut så jag o sis mötte upp han under tunneln sen stack vi till fotbollplanen o chillade o aa x) SEN SÅG JAG ETT STJÄRN FALL IGEN O BLEV HELT HYPER SOM SISST!
ASSSSSÅÅÅ JAG HAR SETT 2 DEN HÄR VECKAN, FETT COOLT! Haha aa jag tycker det e coolt men det e för att jag inte har sett något i hela mitt liv innan jag såg det första gången den här veckan! Haha aja sen så såg vi natt vandrare , har aldrig sett dem här förrut. Aja sen blev sis rädd venne varf men vi gick iaf upp till gården o där berättade hon en spök historia o det var typ bara hon som blev rädd x) Haha aja sen gicck jag o David o lämnade henne.


Efter vi lämnat henne så stack vi o mötte upp söööta Jonas! sen gick jag,David o Jonas runt lite o sen hamnade vi på presidenten ttyp, men sen stack vi hem till mejj . Vi tittade på teve först o sen spelade vi games i ttyp några minuter men Jonas va tvungen att tagga hem så David stack sammtidigt , men kul vare !

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback