Dåligt bloggande idag ;s

ChaCha!

Sorry har vart as dålig på att blogga idag men vart upptagen!

Först stack jag ner på stan med mami o sis för att handla lite grejjer :)
Efter stan så åkte jag hem o chillade lite o sen stack jag o mötte David & Rasmus.

Först taggade vi till ett dagis o sen ville Rasmus tagga till centrum för att handla läsk&Monster och chips
så vi gjorde det. Efter vi vart i centrum så gick vi o mötte upp syster på mormors gård. När vi mött upp henne
så stack vi till ett annat dagis o där chillade vi ttyp bara o Rasmus o syster tjaffsa -.- Aja efter så stack jag,sis o David o lämnade Rasmus på busshållplatsen för han skulle åka till Årsta. Efter vi lämnat han så gick vi till ''våldtäcks vägen'' gryymt läskigt för det är som två skogar bredvid varann o en väg i mitten utan lampor så det e heelt mörkt ;s aja vi vågade inte gå igenom den först för jag o sis e jju lixom chickens (a)

Aja vi taggade iaf till valsätra skolan o vi såg Aina så vi sprang o hälsade  på dem o de ttyp värsta intervjuade oss -.- aja efter ''intervjun'' så stack vi till en stor gunga så jag o David la oss o sis låg på våga magar så tittade vi upp på stjärnorna o var ttyp döda x) Haha aja efter en stund kom Rasmus igen för han hade glömt en sak hos David så vi hämtade det o lämnade Rasmus på busshållplatsen igen sen stack Jag,David och sis till vår gård o där la jag o David oss på fotbolls planen o helt plötsligt såg vi några som kröp emot oss o det var sis o hennes kompisar som var ''nyfikna'' -.- Haha aja de stack o sa att de skulle komma tillbaka efter 5 min o när de hade gått så stack jag o David o gömde oss x) Hahaha sis o hennes kompisar letade efter oss i 5000 år o sen stak de upp till mejj o då blev jag tvungen att gå hem så David henkade.

Så vi satt o kollade på teve en stund o sen lämnade jag,mami o sis han hem haha x)

rätt så najjs kväll faktist :)

Här fårni en bild på nya grejjerna jag köppte idag! Allt e nytt förrutom mina byxor


Sjal - Gina tricot - 79:50 :-
Svart stickad tröjja - Gina tricot - 199 :-
Vita benvärmare - Gina tricot - 49:50 :-
Bruna uggskor - Skopunkten - 149 :-

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback