Gryym kul dag / kväll!

Cha Cha ;D

Har int kunnat uppdaterat idag för jag har ttyp inte vart hemma någor :O

Aja igår natt närvi la oss så sov jag i mina kläder jag hade hafft under kvällen för fifan
jag orkade inte byta om -.- Haha aja låg o messa i huundra år innan jag somna.. Jag vet att
vi lovade att ta kort men helt ärligt så hade vi så jävla kul såvi pallade inte :o men lite kort blevre men de kmr nog imorrn trorja .

Imorse vaknade vi runt 10:20 trorja o haha jag tvinga stora sis att ringa o väcka David x)
haha han blev iiicke glad (aa) iaf så bestämde My,Jag o Linnéa oss för att tagga te donken efter frukosten
så vi åt frukost & fixxade oss o taggade te donken :) Efter donken stakk vi o gjorde en sak o sen
tagga vi te Jam jam '' trorja det heter'' o köppte godis , sen stack vi o lämnade My gmn vid tåg centralen.
Sen stakk jag o Linnéa te busshåll platsen o vänta på bussen sen kom vi hem & åt sen stack jag te Ip med
Elin o Mimmi o vi var as flummiga haha :D Sen kom Linnéa o vi flummade som fan haha x)


VI GICK FAN 11110000 MIIL! Titta först varvi jju i Ip i gottsunda sen komvi te Valsätra sen komvi te en skog
sen gula stigen sen becklösa sen Ultuna sen Norby o tiiilll sisst komvi te David -.- Asssååå faan ta dejj mimmi
fördu släpade oss så långt!! Haha näärå älskarej gmn ;) haha o vi blev hungriga påvägen så pallade äpple o päron x) Haha aja sen varvi med David bby en stund :D Sen stack Elin o mimmi te bussen o David lämnade mejj o Linnéa o nuu sitter lilla jag här o har tråkigt o e heelt emo för att skolan börjar imorrn :(
Gryyymt lyckad dag/kväll!!

Nääästa helg kmr bli dunder fan! gaaaaah den kmr ääääga!

Thahaha aja Puss & kram loove you bitches ;*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback