Igåår

Cha Cha !

Bloggade inte så mycket igår men var uupptagen!!
hehe iaf efter vi ''ätit'' så messade jag David o sa att han MÅSTE komma till sunnersta
först så gick det ttyp inte men sen så gick det x) så jag & Mimmi & Nea & Elin fixade oss
eller aa alla förutom Elin xD Vi gick först till Elin för jag skulle byta om o efter så gick vi till sunnerstaskolan.

Efter 1000 år så kom David,Elia,Mårten o en eller två till som jag inte vet namnen på x)
Vi gick upp på taket o grejjor o blabla vi gjorde inte så jätte mycket menmen.. O sen så
bestämde vi att Kalle skulle komma ut o då trodde tydligen David o dem att vi skulle te han
så de sa att de skulle tagga så vi ttyp gick en liten bit o sen så sa ttyp jag o David ''hejdå'' o vi
stog ttyp mitt i ett övergångs ställe o då kom en bil i fucking 190 o var såhääääääääääääääär nära på
att köra på mejj emn som tur va så drog David bort mejj xD Smart! iaf så stack dem o vi stack te Konsum
o mötte Kalle o prata o sen stack han och vi stack till Nea o drack vatten ttyp sen stack vi te sunnersta skolan o mötte
Erik ! Haha han e as rolig jjU!!!! fick ont i kinderna för jag skrattade så mycket xD o Nea o Mimmi var väldigt
lebbiga ;o de ttyp pussades hela tin o sen så råkade Mimmi slicka Nea på läpparna o de ba sprang ifrån
varann o ba : - EUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUW! hahah!

Sen så kom ett gäng killar o ba tog vår TRAPPA?!! VÅÅÅR trappa! Fan Jag o Mimmi dampade o ttyp gjorde allt för att få tebax den men efter ett tag stack dem så vi fick tebax den :D men nångra minuter efter så blevdet ngt missförstånd mellan Elin o hennes mamma ttyp så vi blev tvugna att tagga hem så vi lämnade nea en liten bit bort o sen följde Mimmi o Erik med mejj o Elin en liten bit så gick vi hem te Elin o Mimmi o Erik te skolan igen!

 

Haha ni orkar föörmodligen inte läsa men who cares? ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback