Läängtar till kulturnatten

Shaa..

E hemma sjuk idag ;/ Lite synd eftersom man ville träffa Elin
o man ville se om tjejn man bråkar med skulle säga något (a)
Men aja om man e sjuk ska man jju stanna hemma !

Har suttit o tittat på skräckfilm ''
I know what you did last summer'' skiit bra !
Har oxå ätit glass o brownies :D muuums!


Hoppas bara jag blir frisk till imorrn o jag bryr mejj inte jag ÄR frisk på lördag!
det är bara så ;)


E heeelt fullbokad på lördag, My bby kmr o ska sova över, Pamela kanske följer o tror
jag o de jag e md kmr va md David o alla dem o sen skaman träffa Elin,Mimmi,Nea,Elli o ngra andra ett tag
o sen Sara och sen Jenny o gaaaaah måånga man ska träffa !

Det kommer iaf bli bäst!


Puss på skinkan // E m m e l i e

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback