Sthlm

HejHej!
Sorry att jag inte har bloggat idag men jag har vart i sthlm med familjen :)

Först väntade vi på tåget i 50 år o solen var så stark så ena ögat örja svida o det kom tårar
så mascaran rann så det blev helt cepe så jag har sett mongo ut hela dan hehe.

Iaf när vi tagit tåget te sthlm så gick vi först te massor me affärer sen gick runt lite bara
o sen te affärer igen o haha ja ni kommer tycka jag e sjuk nu men.. jag köppte en vit t-shirt med
trycket, I <3 SWEDISH BOYS för 150 kr.. Hahahah jaaaa jag e konstig okej?! hehe men i loove it!
Sen så köppte jag 3 godis remmar, mums!

Gjorde massor men orkar inte skriva..

Kanske kommer bilder ngn gng men venne om någon blev lyckad så får se ;)

Puss & Kram // Er bby

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback