00:00

Tjena !

Idag var skolan ganska kul . Missade de första timmarna men en av timmarna hade jag faktist utväcklingssamtal ! Det gick faen bra ! Sen hände det väl mssa kul, och på biologin var det as kul !´Efter skolan var jag typ bara hemma o tog det lugnt sen runt 7 tror jag så stack jag ut till David oh Mårten. Vi gick till en pizzeria för de skulle äta och dem som  e så tuffa vågade inte ens betälla deras mat själva, hahahaha fyfan vad tuffa dem e ;) Aja sen gjorde vi väll inte så jätte mycket men när jag skulle hem ASGARVADE jag. Orkar inte ta upp varför men har fortfarande ont i kinderna för jag garva så mycket.

Ska fixa min design imorrn om inte mimmi söt gör det !♥

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback