00:06

Har vart en chill dag today ! Första lektionen var bild som vi hade dubbel lektion på. Man skullegöra lerfigurer o min o Eins blev smäääxigast ;) Sen hade vi matte som var , ehm jag kommer inte direkt ihåg. Sen var det svenska och jag och Elin satt o kasta sudd på alla o dem fick damp på oss men det var kul mohhahaha! Sen hade vi lunch. Sen engelska som var helt vanlig ? efter skolan stack i alla fall jag, sis o mami till stan o handlade lite.

Inköp


tunika - New Yorker - 35 kr på rea !


Leopard mönstrad tröja - New Yorker - 49 kr, rea !


Mascara - H&M - 99 kr


Leopard mönstrade trosor med text - New Yorker - 45 kr


Foundation - Åhléns - 129 kr

Sämsta bilderna på allt men kanske blir bättre bilder på tröjjorna imorrn för då ska jag ju te elin o kommer förmodligen våldta hennes kamera ;)

l o v e



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback