12:49

Tjenaa !

Ska väl ta o berätta om igår kväll först ? Jag och Elin skulle åka till stan o träffa folk men så blev det inte o sen skulle David o Rasmus komma till sunnersta men så blev det inte så jag och Elin blev lite småsura sådär o blev inställda på en hemmakväll dåra. Så vi stack till konsum och köpte choklad och läsk o satt inne ett tag o snacka skit. Sen från ingenstans fick jag ett sms av David där det stod att han,Rasmus och Jonas skulle komma till sunnersta. Så vi träffade dem en stund på kvällen , var lite kul sådär.

Idag ska jag förmodligen vara hemma bara o hjälpa mamma med tvätt, kanske tvingar ut någon ikväll om jag har lust.


Älskar dig bästavän <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback