16:46

Det har vart en ganska okej dag i dag. Idrotten var första lektionen men den blev väldigt kortvarig för oss tjejer för vi går ju på tjejgrupp och därför får vi gå från idrotten 10 min tidigare en killarna för tjejgruppen börjar exakt samtidigt när idrotten slutar. Aja vi i tjejgruppen o alla 8:or skulle kolla på teatern Blodsystrar. Den var jävligt bra. Både rolig och dramatisk. Tycker alla borde gå och kolla på den. Sen var det väl andra lektioner men på biolobign hade vi en vikarie eftersom vår lärare Thomas precis fått barn så... Men jag och Elin som är så duktiga låg med huvudena i bänkarna och låg oh sjöng. Vi sjöng säkert jätte vackert ;) Efter skolan stack jag till idrotten igen för sis o amille skulle ha idrott o ville väll att jag skulle va där. Men när dem slutat körde jag o sis o några lit fotboll. Fan jag älskar fotboll, när jag väl börjar vill jag aldrig sluta .

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback