18:23

Orkar inte berättaallt om skoldagen men kan berätta lite om den sista lektionen. Jag har förmodligen inte berättat att det brukar komma ett basket lag till vår skola som jobbar för Schysst framtid, eller vad man ska säga att dem gör. Men Idag skulle i alla fall en av dem i laget som heter Haward ''vettefan hur det stavas'' berätta om sitt liv typ och hur han blev intresserad av sport och skit. Det var i alla fall skit kul o killen var fett skön. Någon undrade vilken hans favorit låt va o då sa han , Man in the mirror och då blev jag typ kääär i han fan för det är min favorti låt oxå, men i alla fall så började jag,Camille och sis sjunga på den så alla satt tysta o typ lyssna o Haward ba diggade o började sjunga med sen, hihi . Men aa han snackade massor o så , men det var kul !

Har inget annat att berätta ttyyypp

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback