Hoppas ni orkar läsa

Shaa . Igår så hade jag ställt in  mej på att sitta hemma o ha skit tråkigt men sen blev det att jag o elin bestämde att jag skulle sova hos henne hos hennes pappa, så jag stack in i duschen , fixade mej o åt sen drog jag till bussen mot stan. Skulle kanske träffat Emilia snabt men det blev inte så ist gick jag och elin direkt till bussen till hennes pappa. Under kvällen så lekte vi med hundar,åt choklad, drack pepsi, satt vid datorn, flummat som fan, tagit kort, snackat gojja, legat o messat med varann fast vi låg i samma säng hahaha. Sen la jag mej i sängen i en skit fin pose som ni ska få se bild på sen när jag får alla bilder av elin , förmodligen om en månad dåra haha . Men hade kul i alla fall.

Imorse åt vi en nyttig frukost :O Jag blev chockad närjag kom in o såg frukosten. Det såg så.... nyttigt ut haha. Ska nog fixa mej snart o runt 3 tar jag bussen hem tror jag. Sen ska nog Emilia komma till gottsunda ikväll tror jag.

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback