låång text

okeej venne vart jag ska börja så jag börjar såhär... Idrotten var as jobbig och jag hatar min nya idrotts lärare som e millitär. Sen massa andra tråkia lektioner. Biologin guuud vad bäst. Haha mycket roligt hände men 2 saker. Den ena var att Thomas ''läraren'' sa något o alla satt bara tysta o lyssna. Sen var allt tyst o från ingestans så hör man mej o elin as garva , så alla börjar såklart garva åt oss. Sen så sågjag en kille utanför fönstret osm jag känner så messade jag han att jag såg han o jag och elin var intryckta i fönstret haha. Sen så vände hans ig om o kolla mot fönstret så jag ba : AAAKTAAAAAAAA! O slängde mej på elin så hon nästan ramla. hihi . okej en till grej. Thomas ba kom o kolla vad vi gjorde o vi satt nere med våra huvuden nere i böckerna o jag ba tog upp huvet o gav han onda ögat o elin ba, vad vill du?! OPkej ni kanske inte tycker det e intressant men jag tyckte det var skitkul o det e min blogg & jag som skriver vad jag vill ;)

l o v e


slänger in en liten rolig bild sådär

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback