Lyckad kväll igår

Igår ; Först gick jag o sis o mötte upp David,Jonas & Rasmus o så gick vi o de smällde smällare o skit... Så gick vi runt o hade skojj en stund , sen gick vi alla förrutom Jonas in te David o chilla ett tag . Sen gick vi ut till Jonas då Jonas o hans papi o bror smällde raketer och efter ett tag kom Mårten :S Hahah sen gick Jonas in o vi andra gick runt lite sen in till David igen. Sen kom Jonas till David och så hade vi kul en stund sen gick vi ut igen o hade skojj sen ringde Jacob o sa att han skulle komma så vi gick till busshållplatsen o skojade lite tills Jacob kom. Sen gick vi runt o hade mer skoj sen gick vi upp på en pulka backe och först halka linnea nerför backen hahaha och då bärde Jonas upp mig o kastade ner mig -.- Har fetaste blåmärket nu ! Hahaha aja sen när vi var påväg hem så var det typ ett gäng med Arab killar som glodde som fan så jag ba , HEJ! hahahaha o alla en efter en skit glada ba , HEJ,HEJ,HEJ,HEJ,HEJ,HEJ,HEJ,HEJ, ! Kom med oss kom ! Linnéa  ba , nej skaffa egna ! så stack vi hahaha. Sen gick David,Rasmus,Jacob & Mårten o lämnade mej o sis så vi var hemma runt halv tolv.
En sån jävla lyckad Nyårs Afton ! Orkade inte berätta allt i detalj men det var grymt kul !

Puss på kvällen .

Idag blire middag på resturang med Lena och Totte och sis och så ska vi få vår julklapp av dem ;)

l o v e

Så såg jag ut när jag kommit hem och bytt om ..


Kommentarer
Postat av: Jenny

Det låter kul det där :D<3

2010-01-01 @ 15:47:59
URL: http://bblingbbling.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback