Sorry för dålig uppdatering.

Sådär dag idag...  Alla lektioner sög men idrotten o dansen var helt okej.HAhahahah efter skolan så halkade jag mitt i centrum rakt ner på rumpan på golvet... Och nu har jag ett blåmärke på tummen?! hur fan lyckas jag? Haha.... men efter skolan drog jag och sis till burger inn och åt o sen stack vi ner på stan o handlade. Jag fick med mig foundation hem. Sorry att jag inte bloggade igår men datan blev cepe.

Igår var det ganska tråkig faktist i  skolan. Haha men stackars lilla Lucas råkade ta sönder glaset på en dörr så jag sa att alla kunde låtsas som att ingen visste vem det var som tog sönder det men den konstiga ungen ba nej jag ska erkänna. Det skulle jag aldrig gjort fan ! Aja. Var ute med Jonas på kvällen. Fick lite damp attack en stund haha men sen gick det över. Man blir alltid på lika glatt humör när man är med Jonas.

l o v e


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback