Vi tycker om att äta !

Har vart hos elin ganska länge nu haha... Vi har ; ätit,ätit,ätit lite till, druckit cola, druckit lite mer cola, msn, lite olika sidor, lekt med fönster, smakat parfym, sprejat parfym, kollat på teve, lekt med akvariumet, musik, bytt om, ringt, messat, gjort roliga miner, tagit kort, lekt med elins ipod touch och annat. Haahaha vi är sååå normala skani veta.... Imorrn tror jag att jag ska åka ner på stan och träffa Wille som jag inte träffat på några månader typ, Jonas kommer oxå va med då. Men får se om det blir så... Vill träffa Mp också för det var längesen det också fan..  Han sover hos David ikväll men jag är ju i sunnersta så kunde inte träffa gullungen :( jaja får ta o träffa honom någon dag snart !

l o v e

Söt & gammal bild på oss, från typ höstas en av alla roliga kvällar i sunnersta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback